♥ I Love Pocket Money ♥

Tuesday, October 20, 2009

Stupid Me

我想,昨天应该和家人一起吃晚餐的又或者应该绑着自己的手,才不会手多多的剪自己的头发。厉害吧?我第一次自己剪头发耶~
I think that yesterday i should went out and had dinner with my family or tied up my hands, so that i won't cut my hair. Terrible, right? This is the first time I cut my hair by myself~


我的表情告诉大家我很无助吧?已经很无奈了啦,还要一个苍白脸色加上超大的黑眼圈的大笨蛋。天理何在~
My face tell you i'm helpless, right? The big fool that had a silly hair style and pale face with large panda eyes. WTF~

我的天!明明就量好在鼻梁的长度,怎么知道一剪下去就变这么短了!!后面也修了一下,长度在下巴的位子。看起来好像读书那时候的妹妹头。垃圾桶的头发们在骂我白痴,镜子里有傻瓜头在笑。我疯了~
OMG! I measure my fringe until the bridge of the nose, i don't know why it's become so short!! Looks like the bob hair that i had when i'm study last time. There are a fool who laughing in the mirror and i can hear the trash hair scolding me idiot. I am crazy~

家人回来的时候吓了一跳!问我这么晚还出去剪头发,哈哈,看起来像发型师剪的么?安慰自己不平均的心理也松了一口气。少爷到不觉得有什么这么惊吓,可能每晚都看见我素颜戴上黑色粗框眼镜,这个已经是小事情了吧?
When my family came back, they're shocked! Asked me why i went to salon so late, Ha ha, looks like it's cut by a hair stylish? Sound like a sigh of relief. Young master doesn't think there is a big shock, maybe he see me every night with no makeup and wearing the thick black-framed glasses, if compare to this, it's just a little surprise to him, right?

其实头发是扎起来了,大家以为我连后面的头发也剪短了这么疯狂。
In fact, the hair is tied up, and everyone thought I have a short hair now. Don't worry, I'm not that crazy.


放心,他们还在。
Yup, there are still with me .

少爷说好看,他很喜欢耶。我想是因为节省了那RM5.00的修头发钱吧。娃哈哈!
Young master said he love it and i'm look great with this short fringe. I think it's because i save RM5.00 for the hair cut. Wahaha!

2 comments:

Jean said...

没试过自己修剪呢!只试过剪一下刘海,不过也不太敢剪得说。

小姐 said...

剪下去的同时,心也在后悔着!